16/10

Denna helg känns så otroligt lång..allt känns bara så tråkigt!..har inget och göra eller nå finns det men då har man lite pengar till att göra saker..ingenting är gratis!!
Jag och jocke hade fruktansvärt tråkigt igår så inte sant så vi tog bilen till Krillaz och tog en rök eller dom rökte..Sen for vi en sväng runt på stan..sucka i bilen för det var inte en jävel ute..uch!Lyckele är tråkigaste stad som finns!..men jag sa till jocke i bilen att för att ha roligt så måste man ha tråkigt ibland..men det är ju så himmla trist och tiden går så sakta då..
Idag har jag samma raslöshet..Jag har varit nyss och tagit mig en promenad, det var jätte skönt!men det är inge kul på vissa ställen att gå för det är så halt..
Just nu har jag väldigt mycke hemlängtan..vill bara hem och ha någon att vara med!
Men ska då se reprisen i natt på paradise hotell för jag har missa några avsnitt..ja det är egentligen värdelöst men jag har inte så många kanaler och det är det ända roande:p
Är inne på min tredje dag med huvudvärk..Jag är fruktat less!..har tagit dagens treo så det är lite bättre allafall..
Får se om jag denna dag köper nå gott..har ju varit sugen sen igår men vet inte på vad..
Ja men ha en trevlig Lördag!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!