17/10

Helgen är nu snart över..och jag har inte gjort så mycke vettigt!Har mest bara kännt mig rastlös..
Men igår så var Lia hit och han åt middag med oss..han vart kär i jockes potatis mos..haha..han tjata om den där:p
Sen for vi till Siksele för lia skulle sälja hans skoter..så jag satt och snacka med lille bror John och Ac..Fick mig en ny polare också..en jätte söt kisse!Hon var så go och fin=)..världens mysigaste..hon låg i min famn..jag tänkte göra mig ett byte..Jocke mot kisse..men det blev inte..de skulle bli så dyrt för John..hahaha..när men jag hade gärnat tagit hem henne.
Idag har vi sovit länge och väl och inte gjort nått alls! Sara och Åsa var hit och drack kaffe det var trevligt=) Sen var vi hem till Åsa och åt go kyckling sallad=)plus att hon hade en kasse med mat åt oss det Tackar vi mycke för!det var inte dåligt:p
Nu har vi suttit och sett på csi..å nu sitter jag här och har allmänt trist!Kisse han ligger ihop kuren som en boll ovanför datorn..jag tror det har blivit hans favorit plats=)
I morgon är det jobb som gäller men börjar inte förren halv tre..skönt och ha lite och göra..haha:p
Hej och Hå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!