18/10

Jag trodde jag hade massa tid i morse men jag älskar att sova länge!!Så när jag klev upp så kolla jag om jag fått nå mejl från stenbergska..jag har nämligen mejla dit om mina problem med huvudvärken..men inge svar:(  Jocke var så gullig hade gjort frukost till mig så jag satt och mumsa vid datorn..Tiden sprang i väg för man prata med folk och så..men jag hann ändå vara duktig jag diska och städa=) fast de gör jag ju jämt:p när Klotski ringer fråga han alltid om jag har diska..antingen så håller jag på med det eller så har jag gjort det..haha..
Hann sedan ta en dusch och sen på jobbet=)..det har varit en bra eftermiddag..skönt och jobba lite efter ha haft så tråkigt..hehe..
Så när jag är på jobbet så ringer ju stenbergska så klart!men tur jag kunde ta samtalet..hon fråga en massa och kunde se att 03 hade jag varit för hjärtklappningar och svårt att andas..shit var länge sen!!kändes som inte det stämde inte har jag bott i Lycksele så länge..eller?
men hon trodde att hjärtklappningarna kunde hänga ihop med huvudvärken..Så fråga hon om jag äter rätt och sover bra..haha..ja jag tycker jag äter som man ska:p Fick allafall nummer till sjukgymnasten..hon kunde ställa mig på kö för att komma till en läkare men kunde ta månader..så sket i det!..men det känns som om inget kommer hända som att det inte kommer bli bättre men får se hur det går..jag måste då försöka allafall!
Ååå det är så jäkla jobbigt å massa bängel!
Nä nu ska jag sova för ska upp i morgon bitti



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!