2/10

Jag har inte orka lägga någon energi på skriva..Har inte gjort så mycke..torsdag var jag ledig så tog det bara lugnt..eller ja, jag var på Läkesmedelutbildning som andra och sista delen och det var intressant de med men jag lite trött!ändå sov jag måånga timmar den natten kankse hade sovit för mycke..Jag höll på missa den men kom på det det nån timme innan..man kände sig inte så taggad för man ville göra annat men det var intressant=)
Igår var jag också ledig super skönt!Jag , Jocke och Nicke gick på marknaden..den sög!det blir bara mindre och mindre tycker jag..Köpte Absolut ingenting..Så vi for till Umeå i stället för vi hade inge bättre för oss..gick på stan där en stund och sen gick vi och käka kina mat..Satan så gott det var!*mm*..sen tog vi en tur på godishuset och biltema..på vägen hem hoppa bilen som fan..vet det fan vad det är för fel men vi tog oss hem ändå..kom hem lagomt till Idol..Det var en trevlig dag=)

Jag har ju suttit å följt Idol nu och igår så fick jurin ta ut 4 stycken som dom gav en chans till..och dom valde tre tjejer som jag inte fattar varför dom tog så många för tyckte många killar var bättre än många av tjejerna..Jag satt där och hoppades på Olle skulle gå vidare å det gjorde han=) Jag trodde inte chris skulle åka ut..han var ju bra tycker jag..en som jag tycker ha varit bra som verkligen sög i går vad ALice..Whata Fuck!lät ju förjävligt!och var lite besviken på Linda tyckte inte om det den här gången..
Jag vill se Jay och Olle i final!

Nä nu ska jag inte snacka massa idol nu ska jag diska!..Jag jobbar delat idag och har nu kvällen kvar att jobba=)
Tja Rå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!