21/10

Har varit en del kännslor på jobbet idag men får andas lite å bara köra på sen:p..vart bängel men det blev bra ändå:p kunde gå hem tidigare så det var skönt!
Har sen diska och dona på här hemma..sen vart det mat hos svärmor..Jag var svin hungrig så det satt bra som det skulle!! Så jag fick full med energi helt sjukt!..jag har bara varit allmänt flummig och skutta om kring..å jocke har prata med johan på skape han tyckte jag var allmänt dum i huvudet..haha
Jag tyckte tiden gick sååå fruktansvärt sakta!Sen äntligen fick jag fara i väg och träna..idag var det ganska så jobbgt hojja jag kommer nog ha träningsvärk i magen i morgon:p
Har tagit mig en skön dusch och sen har jag ätit clementiner, Love it!och sett på Robert Gustavsson och fått skratta..men den är så lååång 5timmar så har bara sett en timme:p
Nu ska jag gå och sova ska upp och jobba i morgon..jag jobbar ÄNDA till halv ett..hooch så jobbigt!haha för sen har jag helg..Ja Jävlar!
Sussa gott !



Kommentarer
Lisa

Joo, vi har flyttat till buttergränd 1b, samma hus ni bodde i tror jag :p

2010-10-22 @ 16:37:49
URL: http://lisagoescrazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!