7/10

Jag sitter just nu vid datorn och tårarna rinner..jag vet inte varför..dom bara kom..Man kankse bara behöver gråta ibland..
Jag har blivit så fruktansvärt kännslig på senaste åren så inte sant..jag kan börja gråta för minsta lilla..och jag gråtar nästan alltid själv..jag kan inte grina inför andra..förrutom på Farmors,mormors, simons och Stigs begravning..för då går det bara inte att hålla tårarna...
Man blir bara räddare och räddare om dom man har kär...för dom senaste åren har man tappa en del på sin väg..och jag vill absolut inte tappa någon fler...
Folk kan se mig som Kaxig och tro att det allt är bra..men under ytan så sitter man i sin ensamhet och gråter..
Nu låter det som att jag är deprimerad men vissa perioder har det varit så..man vill bara helt enkelt visa sig svag!..visst jag pratar jävligt mycke och kan prata om det men jag gråter aldrig inför andra..jag har nästan aldrig gråtit inför jocke...
När svärfar var sjuk och låg på lassa så gick jag in på toa och grät..
Man vill alltid vara den som är den starka men igentligen inte alltid är det..men man visar det aldrig..
Shit! Nu snacka jag bara en massa nu ska jag inte babla om det mer!

Min Mamma fyller år idag!Grattis lilla Mamma<3
Ska skicka nå till henne idag och ska ringa henne sen=)
Sitter fortfarande i min morgonrock..Men vet inte vad man ska hitta på idag?..nää torka tårarna och ta på sig nå kläder och sen hämtar jocke upp mig för att fara och köpa nå till mamma=)



Kommentarer
Sara

Ja alltså jag har många gånger tänkt på hur stark du varit som stannat kvar här trots hur dåligt du mått. Det är beundransvärt och jag vet hur glad Joakim är över det. Kärleken övervinner allt, så är det bara. Det spelar ingen roll på vilket ställe man bor på, man klarar alltid allting tillsammans. Jag står fast vid att jag inte vill att ni ska flytta härifrån, det vill jag verkligen inte. Men är det de enda som måste göras så kan jag ju inte förbjuda er, det är ju erat val och sådär.. så länge ni får vara lyckliga och må bra så spelar det ingen roll för mig.

2010-10-08 @ 06:24:55
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!