.

När jag fick höra det så vart det jobbigt..jag kunde inte gräppa det..Sen när jag gick så kom alla tankar och jag fick en bild framför mig..jag hade inte palla träffa dig vid just det tillfället..sen gick det över till rädsla och oro då kom tårarna och dom gick inte att hejda..Jag visste inte att det var så..jag var förvånad men ändå inte..Du vet inte om att jag vet dessa saker men jag bara velat släng mig på luren och ringa och säga att jag älskar dig och jag är otroligt rädd om dig..jag vill aldrig att det ska hända dig något!..Det kankse inte är så farligt men det kan gå illa..jag är bara otroligt rädd om dig..jag skulle aldrig vilja mista dig..Nu för att jag tror att det kommer gå bra!..Jag vill bara säga till dig att vara rädd om dig..Du är den som inte säger så mycke till mig om dina kännslor men jag önskar att du kunde öppna dig mot mig kankse jag då skulle reagera annolunda om vad som försig går i ditt liv..Jag vet att du kan inte ha det så lätt men jag hoppas bara på att det ska gå bra för dig!..Jag kommer nog alltid känna oro..men du är så många mil i från mig..
Men jag hoppas du vet att jag Älskar Dig så mycke!men förmodligen gör du de:p
Jag är stolt över dig och kommer alltid vara det!
Jag ser upp till dig! Du får mig allt att känna mig trygg, du står alltid upp för mig och vad som än händer så skulle du alltid vara där för mig och skydda mig!
Jag Älskar dig!<3
Kankse efter tag jag kan prata med dig och säga vad jag vet och du kankse kan öppna dig för mig mer..att du inte blir arg eller bara ääh det är inget...
Det kommer gå bra det vet jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!