Hejdå Lycksele!

Idag har jag inte varit bitter=)..har haft saker att göra!..var till sjukgymnasten i morse och han knäckte och bängla och masera lite de var nice:p..man var öm och det det knaka lite överallt..han visste som inte direkt vad som var orsaken men han trodde att det var nått som satt galet men det visste han inte till 100%...men fick en ny tid på torsdag så hoppas det tar sig nu!..var alldeles trött när jag kom hem..kände mig drogad..haha..men nu böja jag känna lite ont i nacken..men han sa att det kan gå åt båda hållen antigen så blir det bra direkt eller så kan man få ännu ondare men det ska kunna bli bättre sen..men vi får se..
Fika lite frukost för det gör jag aldrig när jag kliver upp pallar det inte..väntar hellre en timme eller två..hehe..
Så har jag hunnit packa men är inte riktigt färdig men tar det sista i morgonbitti=)
Idag har man fått lön...Wiii! så skönt!..även om det inte så jätte mycke så klarar man sig alltid på nått sett..man lär sig och leva snålt:p..Så har betala alla räkningar=)så allt är i princip klart!Skönt!
Ska snart få sig nå middag..Nicke ska bjuda på pizza!!*mmm*
Sen blir det jobba fem timmar=)
Sen blir det Örebro i morgonbitti!!!!!
Fan så kul vi ska ha det du och jag!!!!!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!