Självmord

Dom flesta har säkert hört talas om kille som tog sitt liv i webkamera..Han hängde sig själv.
Jag är ju så grymt nyfiken så jag såg någon som hade lagt upp nått på facebook en sida som jag gick in på..det var bilder på en massa döda..Uch!det var en hemsk sida..Och då fanns det hans självmord som jag då av min nyfikenhet titta på..fy fan så hemskt! fy på mig och min jävla nyfikenhet som titta på det..jag ångra att jag in på den där sidan..tur jag inte minns namnet..jag kunde inte sova den natten kan jag säga..Men det är så hemskt över huvudtaget..jag skulle inte vilja att min näras video som tar självmord skulle ligga ute på internet..Och sen alla som såg det live och pucha på honom det är så hemskt egentligen..
Det har varit mycke prat om denna kille och dom som pucha på honom..vissa tycker dom som gjorde det borde ha ett straff..eller?
Så här tycker jag..självmord är hemskt och det ska krävas jävligt mycke för att någon ska ta självmord..många kankse har tankar på det ibland..(jag har haft sådana tankar)..men att handla sen måste krävas jäkla mycke..självmord är fegt tycke då jag allafall..man tror man väljer den lätta vägen och ofta tänker man inte på dom man har runt omkring sig och hur mycke dom får lida sen..Alla har vi val i livet och det var bara han själv som valde det..Jag tror kankse han ville ha uppmärksamhet när han gjorde live på nätet..Folk som puscha på att göra det trodde nog inte att det var seriöst..folk kanske tänkte men herregud orka han vill bara ha uppmärksamhet och sa då säkert sådana ord som "gör det då"..men jag tycker det är jävligt onödigt och skriva sådana saker ändå..
Han kankse ville att folk skulle säga sådana saker..han kankse förstod att folk skulle reagera så och då ha som en anledning och ta sitt liv..jaa vem vet..men det är då mycke om debatt om pojken och tycker det bara är hemskt att det händer..
Själv tycker jag att den ända som har gjort fel är pojken som gjorde det..Jag tycker egentligen inte att man ska skylla på andra för någon som gjort sitt val..Men det var nog kankse ett rop på hjälp och ett sätt för han att bli ihåg kommen..ja jag vet inte..
Varför skriver jag om det här?..jag vet inte jag kom bara och tänka på det och ville bara skriva om det..
Ta vara på er alla där ute. Det finns alltid människor omkring en som uppskattar en..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!