15/9

Jag tror det dåliga humöret och stressen å all negatitv atmosvär smitta av sig..folk på jobbet har inte varit på toppen humör..nu ska jag inte säga att alla varit det men de blir lätt att det smittas av..
det är som lite smått kaos på jobbet..i morgon är det massa utbildningar och jag lyckas ju få och planera morgon dagen..men tur att jag fick hjälp med det..men det löste vi så klart för vi är så grym!Haha..
Sen är jag liiite lätt irriterad eller vad ska man säga "orka"..folk ha tjata om att få ide brickor och när vi väl fått är det är bängel..folk har täckt över sina person nummer..och vi får inte det säger chefen då är de bara lyssna..å de är mycke bängel om att folk vill inte gå omkring med sitt person nummer...för man kan då kolla upp det..dom fyra sisa finns inte..men jag tycker att det spelar väl ingen roll..vad är de för bängel..om man nu tror folk hinner se ditt person nummer när man går från bilen..som knappt syns..eller när man är med någon pensioner på stan..kan man ju faktiskt välja vända brickan eller stoppa den i fickan..vad är de för sak!..Orka!jaja tur man inte tagit där fotot än..haha..missa ju det..
Jag är ju lång ledig Äntligen!..men inte får man vara det..nää då måste man upp och vara på någon utbildning kl 9 i morgon bitti..på min lediga dag!..inte kul..men men jag får ju ta ut en ledig dag sen å det är ju bra de=)
Nä nu ska jag inte vara nå mer negativ å bitter..jag är ju igentligen inte på dåligt humör..:p
Men jag känner mig inge pigg alls..massa huvudvärk och jag har försökt vila men det har inte funka så bra..nu ska jag ge mig på städning och diska.
See Yaa !




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!