17/9

Jag har sovit otroligt gott i natt!..somna rätt tidigt och så har jag sovit ut på morgon, de var så skönt!
Jag har drömt i natt att jag varit utomlands med min famlij..guu så skönt det var i drömmen..haha..det kändes så riktigt!..men det är ju bra att kunna drömma om utomlands när man inte kan fara själv..

Idag har jag varit helt ensam!jocke for i morse och besikta micran och sen for han till Sidberg..men det har varit ganska skkönt och vara själv..då har jag hunnit städa och diska, och sen har jag hunnit varit ute på en lång promenad=)
Nu har jag duschat och är laddad för ikväll!!..Vi far med jobbet till Kattisavan och äter god mat och parta loss :p..det ska bli riktigt kul!..sen ska vi sova över där=)
Så nu är Ölen laddad, ja nån cider då..då kör vi !!

Trevlig Helg !



Kommentarer
Anonym

Den bilden var jätte fin/vacker på dig Tellan ^^

Kram

2010-09-18 @ 11:07:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!