18/9

Jag hade en toppen kväll i Kattisavan igår=)..vi åt god mat och vi fiska och drack och satt vi läger eld och sjöng..hel mysigt!det var verkligen toppen..jag hade jätte kul!
Bemanningen var också där så vi var med dom också :p
Jag är så stolt att jag taggat ner med alkoholen..visst jag dricker men jag har börja dricka med måtta..jag köper bara en viss mängd och sen får det vara bra..Man kände sig så vuxen på något vis..Att slippa vara den som skämmer ut sig..det var inte direkt som riktigt skämmde ut sig..men det var ändå lite pinsamt och se vissa..och vissa drack alldeles för mycke från bemanningen..haha..man trodde att man bara kunde göra så där i tonåren..men när vuxna dricker kan dom blir värre tonåringar..
Vi hade jätte fina stugor=)
Det vart rätt sent :p..var nog bland dom sista som gick la sig..men jag var uppe först och var ändå bakis som ett svin!hade så fruktansvärt ont i magen så det vred sig men jag drack vatten och gick och la mig igen :p vid nio kom Robert och väckte mig..då mådde jag bättre..men man kände sig lite sliten..med äklig bakis smak i munnen..jag gick och köpte cola och prata ett tag sen åkte vi hem vi ett gäng..så när jag kom hem så la mig i sängen med jocke och sov..å det var skönt kan jag säga er :p
Men det som kankse är mindre bra att jag rökte så mycke!..jag köpte ett eget cigg på å jag köper aldrig cigg..jag röker ju aldrig men jag fest röker..å  det är en sån dålig vana..jag måste sluta feströka..man känner ju när man rökt för mycke..men ändå när alkoholen är i handen kan man inte hålla sig för att röka..Men nu är det slut på det hade jag tänk..Men det var nog många som "tjuvrökte" igår..haha
Nu sitter jag här och börja bli människa igen och vet inte alls vad jag ska äta..jag är inte sugen på nått alls känner jag..så får se vad som blir till middag.
Det blir en riktigt slö Lördag idag!
Sen måste jag bara säga att jag har så himmla bra arbetskamrater..vi är ett jätte bra gäng och jag är så glad att jag hamna just på dethär jobbet..Dom verkligen Guldklimpar allihopa!<3

Å tack för kommentaren det var gulligt=)men ni får ju gärna skriva er namn som man vet vem det är







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!