2/9

Jag fick världens förkyldning i början av veckan och i går och idag har jag varit ledig=)det kändes så skönt flr igår låg jag heeeela dagen och tog igen mig..idag har jag varit piggare men har nu fått krångel med halsen=(..är så torr och det kliar och har sig..har druckit en massa te men det funkar inte..
Jag har då hunnit med med lite städning och diskning=)och sen har vi varit och kika runt på dollar å expert...och sen tvinga jag med mig jocke ut och gå nästan en mil..jäkla jag gav mig inte!haha..det var en del gnäll..men man måste röra på sig..får se i morgon om jag får med jocke ut..
Sen idag har jag boka frissa tid=)För det behövs verkligen!ska klippa och färga det.
Sen har ÄNTLIGEN tagit mig och boka tid till tattuering=)..wiii!jag har ju spar pengar som jag haft tänkt typ över ett år om inte mer men nu jäklar!..jag är så nervös!!även om jag redan har två stycken..men man kommer ju ihåg hur ont det gjorde..men det kommer gå bra=)..kommer bli så nice!
Sen måste jag säga att jocke har varit som en ängel när jag kommit hem<3..han har städa och till och med diska i flera dagar...så underbart att han tagit hand om mig=)
Hans dator har brunnit så kan ju vara en liten del i det..haha..för han har inge å göra och är rastlös..jag tycker det är skönt när datorn är trasig och hoppas att det får gå ett tag innan han köper en ny :p
Nu har vi bara lega i sängen och myst och sett film och det ska vi fortsätta med nu<3




Jag har kommit på min kisse med att vara datanörd :p


Kommentarer
Anonym

Hehe

2010-09-03 @ 14:57:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!