Luleå I Morgon <3

jag känner lite irritation..
Så här är det, Vi har en liten tjej här på Arvidfranklin som man ser ute lite då och då..Hon frågar tusen frågor och hon har till och med följt upp till lägengeten men släppte inte in henne..Våran kära granne där nere har även bertätta hon följt med låångt när han varit ute och gick..
Hon var som söt från början men efter ett tag känns det bara jobbigt..
Igår när jag kom så hörde jag hon gråta..kom runt hörnet och såg en kvinna bära på hennes cykel och hon hade ansikte full i blod..jag hörde bara att kvinnan fråga vart hon bodde..Det är tur det finns snälla människor!
Hon hade säkert rammla med cykeln..Men det jag känner mig mest irriterd över är Vart fan är är hennes föräldrar!!?
Hon är alltid ute själv och det kan ju vara farligt och följa efter någon..hon kan lätt bli bortrövad..det är bara tur att det är bra människor runt här..
Hon kankse är 5år..man gör inte så mot sina barn..jag fattar inte vad föräldrarna håller på med..man lämnar inte sitt barn så där själv..
Vissa borde fan inte ha barn!
jag blir så upprörd..tänk om hon far illa om hon är själv ute..åå det är nästan som man vill gå å ta ett snack med dom men vet inte vilka det är eller vart hon bor..sen kan ju inte säga hur dom ska uppfostra sitt barn..
Nä hujja hur vissa kan vara!


Jag har jobbat till halv ett idag, mycke Skönt!När jag kom hem så skulle jag göra ägg och sallad till lunch å längtade riktigt..men när jag kommer hem så var äggen slut och jag blir svin grinig, var ju svin hungrig!..men med lite bråk så slutar det alltid gott..Jocke lagade super god mat till mig..Han är ju bara för gullig<3 Legat och myst och sett Merlin..hur mycke vi än bråkar och bänglar så Älskar vi varandra lika mycke ändå<3
Nu ska fara och träna med Vanja, Ja det har varit ett långt uppe håll..haha..men nu jävlar!

I morgon åker jag hem till Luleå<3..Det ska bli så skönt och komma hem och träffa alla<3
Så vill ni hitta på något så är det bara höra av er..jag hinner nog inte höra av mig till alla men därför skiver jag så här:p..hehe
Love Ya<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!