Tattu

Har lite och göra..vet inte vad jag ska göra!..är lite rastlös..kom på att jag skriver bara här typ en gång per dag..så nu bryter jag denna dag..hahaha..
Jag har ju tattuera mig men det vet nog dom flesta om och har sett den..
Jag var svin nervös den dagen..men det gick bra=)..han har ju fått en ny maskin som lätt alldeles tyst..Det gjorde ju ont många gånger men man härdar..jag trodde att det skulle göra ondast i mitten men det var ut mot kanterna som det gör som mest ondast..
Jag är alla fall super nöjd!
Ja det kankse inte är den bästa bilden men det var vääldigt ny och det var lim från tejpen som satt kvar

Kommentarer
Anonym

Gud vad fin. Avis =)

2010-09-30 @ 14:46:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!