Underbara du<3




Jag fick ett brev hem på posten och blev otroligt glad när jag öppnade det=)
Min Otroliga underbara vän hade skickat ett kort bara för att skicka ett och berätta hur mycke hon älska mig och saknar mig..hur underbart är inte de!Att bara spontant skicka så där det är ju fint som helst!Jag verkligen lyste upp när jag läste det och det gjorde min dag..att veta att jag har en sån underbar vän är det bästa som finns!Jag har nu kortet vid datorn och när dagarna känns dåliga kan jag alltid läsa det..Tack så mycke gumman så himmla mycke!
Det är så synd att vi bor så långt i från varandra=( ..men du finns ändå alltid där...Du är bäst!
Jag älskar dig så mycke<3
Jag hoppas vi träffas snart!vi har så mycke och ta igen
<3

Annars idag har man jobbat det vart att man kom in lite sent på kontoret efter morgon görat..men det vart en liten missa av min kära arbetskollega som trodde hon skulle börja elva..men tur att jag ringde till henne:p
har även haft livsmedelsutbildning...jag har gått igenom sånna saker många gånger när man gick i skolan..men det gjorde inte så mycke och få lite upp frächning :p
Nu ska jag laga mig nån mat och sen ikväll är det Idol som självklart måste ses!
See Yaa !


Kommentarer
已知 Mohammed☆ Al-debis

ska jag läga headern åt dig?

2010-09-08 @ 21:49:33
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!