20/4

Nu är jag hemma i Lycksele=)..tänkte bara lägga in ett litet inlägg:p
Jag har hunnit vara hemma sen ett och har nyss duscha:p..kolla lite runt på facebook och bloggar å se vad jag missat..hehe:p..man orkar inte hålla på med sånt när man är i lule..då har man massa andra saker och göra:p..de är rätt skönt och slippa de också:p
Har varit i lule en vecka och den har gått så fort..för fort!..jag har haft det underbart! Och en del sorg och kännslor..
Jag jobbar nu ikväll å de ska bli skönt å jobba lite=)..men visst var de skönt och vara ledig=)
Det känns alltid lika jobbigt och åka från alla från lule=(
Men de blir inte stanna så länge hemma..I morgon när jag slutar klockan tre så bär jag och jocke av till Arjeplog till stugan och stannar hela påsk helgen=) Det ska bli skönt! Å få rå om pappa,Amanda och Maria som redan är där=)
Givetvis har jag sakna Jocke och lilla simba...Och dom hade sakna mig med=) dom var väldigt glada att jag var hemma=)
Nä nu måste jag ta och äta..mamma hade köpt goo sallad åt mig..min fina lilla mamma! å så fick jag 500kr till bensin pengar=) Hon är helt enkelt bäst!<3

Ni får ha en trevlig Påsk helg=) För de ska jag ha!
Tjarå!



Kommentarer
Wifey

Var så kul att träffa dig igen! :)

Tråkigt att du bor i lycksele bara, move back ;)



Puss <3

2011-04-20 @ 20:07:23
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!