30/4 Valborg

Jag har varit ganska så seg på morgonen:p..men fredag kväll var ändå bra..Jag satt ett tag vid datorn sen tog jag mig en promenad till garage där Jocke å Lia höll på å försöka få bas lådan att funka..men de gick inte bra:p
Jag prova satt i gammel bil och kände mig som ragga brud, jag prova sitta i lias feta merca där jag kände mig som en rik knös..sedan så satt jag på lias skoter å drömde mig bort om att åka skoter:p..man kan alltid hitta på nå i ett garage..haha!..Lill Milfen fick en biltvätt av lia, så nu är den fiin igen=)..Killarna drack å jag hängde bara..haha..dom har ju en bar där, den var såå fiin! så jag stod bakom disken å agera bartender:p..hehe..
Fy fan vad jag önska att jag hade en bar!!!..skaffar vi nog stort boende så blir de fan å göra en, lätt !
Jag for sedan hem för att sova..men fick som sova i om gångar..haha! för jocke ringde först ett å sa att dom skulle fara på ett tag å sen när man typ somna om en andra gång ringer han klockan två och vill in..haha
Men jag fick mig ett gott skratt igår ändå:p dom är roliga dessa pojkar=)

Idag är som sakt Valborg..å dom flesta ska väl festa å de hade inte varit dumt..men jag ju som festa när jag var till lule förra veckan så känner mig ganska lugn på den fronten:p
Valborg är som inget specielt förutom att de brukar vara folk i farten å man bara sup...Jag vet inte änns varför man fira valborg..haha!
Jag har suttit och sett på lite bigbrother som vanligt..haha..Jag jobbar delat idag så jag ska tillbaka och jobba igen halv fem..Jag fatta inte varför dom har delade turer på helgerna, eller över huvudtaget!...Jag jobbar då i sånna fall tio timmar i streck..
Nä men ha de bra!
Tjo flöjt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!