Forts Lule

Ja då var man här igen:p

Fortsättningen var då att på söndag var nog dom flesta ganska slitna:p..värmen i Maries lägenhet var olidlig! Man sov inte mycke för att de var så varmt å dels för man man låg trångt..vi låg fyra stycken i soffan! men turdes som om..haha..vi gick å la oss på olika ställen, där vi kände för de!..haha:p
Sedan blev de hambrurgare på Maries jobb..gott med flott dagen efter!..
Sedan blev de lule då jag släppte av klottan och Leo hos sig=) kvällen spendera jag hos pappa å bara tog de lugnt=)

Måndag så var jag med mamma hela dagen=) då vi var runt på affärer och var på blomlandet:p..då upptäckte jag att bageluckan var trasig så fick kasta igen den några gånger för att den skulle stängas:p å inte nog med de så hade ljudet där bak gått sönder..fast de var tidigare den veckan..
det blev middag med mamma och bara hängde där:p

Tisdag var jag till jenette och vi satt och sola snacka å bara umgicks:p..sedan hjälpte jag henne med att bära tv som hon skulle byta ut:p..men de var kul och träffas=)
drog sedan till Maja och Sören, där jag fika och prata=) Alltid lika kul och fara dit=)
sedan blev det middag med mamma:p..
på kvällen var de tänkt att se film hos Leo men han mådde inte bra..så då såg jag och klottan hos han...de var en riktig värdelös en film också! haha

Det var min vecka i Lule=)
Den har varit så super den kan bli!
Tack alla! Ni vet jag älskar er <3


Kommentarer
Ida

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 19:01:02
URL: http://smsalåna.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!