28/8

Om jag ska samman fatta helgen med ett ord så måste de bli BORING!

Fast fredag var ju ändå rätt bra=) Först var vi i skolan och vi fick en uppgift vi skulle skriva..Vi skulle skriva om hur länge vi varit anställd och vad vi jobba med tidigare å sånna grejjer..Så alla "vuxna" fick vara i ett rum och skriva..och jag var ju klar först av alla..alla skrev så flitigt..De fick mig och påminna varför inte skola är för mig..Jag gillar inte skriva när de sitter massa människor bredvid..Sen är ju inte den smartaste heller..haha..men jag föröker så gott jag kan!
Vi hade inte så lång lektion så jag drog och boka klipp tid=) Så i morgon kl 11 ska jag klippa mig..Gu så skönt de ska bli! de var som sakt ett tag sen..haha..sen gick jag på den lilla staden och kolla kolegeblock men hitta inge..Gick sedan in på mackan och köpte en macka till lunch hem :p
For sedan och hjälpte svärmor och flytta..Uch vad jag hatar flyttning!..Var där ända till halv elva nån gång..så slockna rätt fort när jag kom hem

Lördag tänkte jag ta tag med och vika tvätten som stått en vecka plus att städa..men var så slut på så jag orka inte..Jag for på dollar en sväng..men när jag kom hem så ville jag bara lägga mig ner och vila..
resterande satt jag och kolla på massa filmer men till slut less..Så jag vart rastlös!!..Men de fanns inget och göra och för att jag inte skulle bli tokig så gick jag mig och sov!

Idag har jag städa och vikt tvätt men sen har jag inte gjort ett skit!!Jo tog mig ett nyss ett bad och de var skönt=) men nu vet de tusan vad man ska göra..vänta ut tiden..Jag vill ha måndag igen så jag har något att göra och slippa vara själv...

Jag är så jävla ensam i denna öde "stad"..Jag kommer på mig själv varför jag vill här ifrån från första början..
För de tristaste som finns är att vara själv och specielt dag ut och dag in..

Jag Hatar Ensamheten !!!


Tur jag har en kisse som jag kan mysa och puss på

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!