1/12

Då var de 24 dagar kvar till julafton..Men inge snö och de regnar gör inte till någon större julkänsla, trist! Men samtidigt är de skönt att de inte är så kallt och man slipper skrapa rutorna..men man har väl blivit bortskämd med värmen..hehe
Idag har jag varit ledig,Så skönt! men vakna ändå tidigt i morse av att blödde näsblod, Jag hatar de!Jag blöder oftast så mycke å man blir helt slut men i morse var de inte så farligt så jag kunde sova en stund till sen :p
Sen har vi städa och diska och Jocke har laga mat, Vi har nämligen haft jockes farmor och farfar på middag=) De har varit så trevligt=) och vi fick en jätte fin julstjärna blomma=)
En mycke bra dag med andra ord=)
Nu hade jag tänkt göra lite läxa en stund, för den har som puttats undan..Vi har ska lämna in den på måndag så vi fick bara en vecka på oss..De är lite grann och göra:p..Så de är dax att sätta igång:p
Sen tänkte jag ta mig ett bad=)
Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!