14/10

Jag trodde dagarna skulle gå mycke saktare än vad tänkt, men dagarna hinner smita i väg:p..Igår var Vanja hit på besök och vi satt och prata ett tag=) de var mycke trevligt=) De är skönt och ha någon och prata med..Man har ju sina vänner så långt bort men de tur de finns telefon..man blir mycke gladare och på bättre humör=)
Var även till barnmorskan igår och allt var ju bra förutom då mina järnvädren..Och när jag skulle sätta mig ner så börja de bara frimla för ögonen och jag vingla som till..jag typ ingenting!men tur jag var på rätt ställe:p så jag fick lägga mig på britsen och andas och sakta men säkert så börja jag se igen..en mycke obehaglig känsla!Jag höll på skrämma slag på jocke..så när vi kom hem så gjorde jocke maten och han ville bestämt att jag skulle inte göra nå mycke mer den eftermiddag..<3
Så jag ska börja äta två tabletter om dagen i stället för en..jag hoppas mina blodvärden går upp

Idag har jag städa och diska...bokat tvätttid och varit ner i källaren och hämta upp all julklappspapper..Vi ska på julbord idag med jobbet så då ska vi ha med var sin julklapp med rim..jag har inte kommit på nå rim men de skiter jag i..hehe..så jag jag har slagit in den=)..efter de var jag helt slut..jag fattar inte!..men de är väl så de är...
Nu sitter jag här har duschat och klar=)..Ska bli så trevligt med julbord=)
Just nu är jag på toppen humör!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!