16/2

Det kändes så konstigt att vakna måndag morgon hemma hos pappa så vips några timmar senare var man på jobbet..Å man var inte manad till att jobba kan jag säga:p..
Sen när jag kom hem så var Jocke hemma..han behövde inte vara hela veckan i pite=)..så när jag kom hem stod det på bordet en blomma..rosor i kruka=) Vi som inte skulle köpa nått..haha..men det är alltid lika uppskattat man blir så glad=)

Så igår jobbade jag också kväll..Så jag for till hotellet och sprang på löpbandet ungifär en halvtimme kankse lite längre:P..Alltså när man stannar löpbandet å kliver av känner man sig yr..det är helt sjukt!

Idag så har jag jobba till halv tre=)..skönt med lite kortare dagar:p...men man kunde lika gärna gått till halv fem..men man njuter när man går hem å dom andra får gå på middags svängen:p
Jocke skulle jobba över idag till sex ungifär kan bli senare man vet aldrig..haha..så jag ska snart ta mig nått att äta sen ska jag bege mig på vatten gympa..ska bli skönt=)

Ha en trevlig eftermiddag=)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!