22/2

Jag har fortfarande inte hört nå än om min min kära bil=( får hoppas allt går bra.
Idag har jag jobbat till halv tre..eller ja det blev över..men hade lite å göra kan man säga..å jag har kommit på att jag har ändå bra mycke tålamod..haha
Sen har jag suttit vid tvn och och åt biff ala strindberg och ägg..inge potatis eller nå..det är så jäkla gott med ägg!
Så sen har jag suttit på möte på tjej jouren från halv sju till nio..å huvudvärk fick jag också och blev tvär nere inte deppig men trött å de..
Så nu sitter jag här och tänkte gå i säng snart=)

Rätt kul..jag stoppa in på facebook att Jag Aldrig varit full och om ingen kommenterar inom tio minuter så stämmer de..det tog knappt en minut så kommentera de..hahaha...vadå jag som är en snäll flicka dricker inte..haha..*host host*

Jocke tänkte stoppa denna lapp på ytterdörren i morse men han glömde bort så den låg i vardagsrummet
det stod " Älskar dig Du betyder allt för mig"
tänk att han Kan vara så underbar ibland:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!