4/2

Yes nu var det helg!..Skönt!..har bara jobbat till halv ett idag så har mest suttit vid datorn och sen sett tv:p
Har inte orka göra nå annat..för man har ju hel helgen på sig..haha:P
Jag sitter å är proppmätt!..har ätit tacos och kladd kaka hos svärmor..tacos är nog det godaste som finns , specielt salsa såsen:p mår väl inte allt för bra faktiskt..uch känner mig konstig i magen..sen har jag träningsvärk på bägge sidorna av magen..det gör ont när jag skrattar:p

När man väl behöver det så ringer du=)..Man bli på så bra humör och får sig ett gott skratt:p..Tur man har dig Klotski!
Å det är när man prata med dom nära som man längtar hem..man känner att man behöver någon..
Jag tror fan nästan att jag åker hem nästa helg bara för att..för det behövs känner jag!..
Jag behöver dom som bryr sig om en och någon som man bara kan slappna av å garva med:p

Det är tur vi har varandra Jocke<3

Annars ikväll vet det tusan vad som blir..inte är de då mycke allafall!
Se en film å mysa å äta nå gott..om jag nu får i mig nått..
Just nu mår jag illa och vill spy!
Trevlig Helg !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!