8/2

Jag har kännt mig som en riktigt hemma fru :p...Igår städa jag lägenheten och sen så laga jag mat så middag var färdig när Jocke kom hem=)..Gjorde lax i ugn med eget ihop kok..å det vart fär jävla bra!haha..jag brukar ju aldrig laga mat men fick nå ryck:p..Sen var jag å träna på kvällen step up=)

Idag har jag inte gjort allt för mycke..har nyss varit ute på över en timmes promenad i solen..å det var så skönt!
Nu hade jag tänkt diska å sen börja med maten..Idag blir det korvstroganoff..*mm* mumma!

Så fyller min grupp chef år så Grattis till dig Carola!!


Jag är så full av lycka just nu=)..Allt känns så bra!..För det första att jag får åka hem till Lule på torsdag som jag längtar!Ska bli så skönt!
Sen att Jag, Pappa , Lilla syster och Maria kankse åker iväg på skidresa på sportlovet..det blir torsdag till söndag=)
Å pappa har fundera på Björkliden...Paket pris så man får frukost , liftkort och middag..Hur bra som helst!!
Skulle vara så underbart och få åka iväg!! Det skulle vara den totala Lyckan!
Så jag hoppas hoppas det blir av, men det är inte bestämt än...men måste göras snart så jag kan ta ledigt=)
Jag håller tummarna!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!