Luleå I Morgon <3

Idag har det varit lika härligt väder ute med solen som skiner=)..Men det har varit lite kallare idag men skönt har det varit ute..Jag har nu skippa springa på löpbandet..jag mena man kan ju inte vara inne när det är Sol!
Så tog mig ännu en lång härlig promenad idag=)
Så har jag hunnit plocka fram Brädan och skorna och packa, Så nu är allt klart=) Fy så duktig jag är..haha!
Har nyss duscha och ska snart ta mig ann disken..det är inte så mycke som tur är:p
Sen Blir det fara och jobba..skönt å jobba lite nu när man har varit ledig i fyra dagar:p

I morgon när jag slutar kl 15, eller om nu går å flexa det ser jag...så kommer jag sätta mig i bilen å sen dra mig till Lule! Så härligt! ska bli så skönt och komma hem=)..jag som bara tänkte bara komma å slappa å inte planer så mycke alls..har nu massa med planer och folk man ska hinna träffa..haha..typiskt mig!..men ska inte planera för mycke det som sker det sker det kommer bli toppen hu som haver:p
Jag vet att när jag kommer till lule så tänker jag då dra Max till middag:p..det är ett måste!..haha..å så har jag tänkte tvinga med mig Klotski som sällskap..:p
Men det blir Nice ändå!


Så nu säger jag på återsende och en Trevlig Helg !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!