Utomlands



Från Grekland när jag och mamma och hennes kille var utomlands...Två veckor=) Det var första gången:p
Det var spännanda och kul=)..vi var till aten, Rhodos och Santorini!..Det var så jäkla varmt då vi var..ja det kankse syns att man var helt utslagen..haha och brun som en pepparkaka vart man!..
Jag var då 14 tror jag:p




Hitta bara en bild från Turkiet:p..den hänger på väggen i hallen=)..fast hos pappa finns det fler:p
Det var när pappa fyllde 50...å då var jag 18 bast..vi var hela familjen till och med Jeanette var med=)
det var en rolig resa=)


Gu man blir så sugen på resa utomlands!..För nu var det ju några årsen:p
Det hade varit så skönt och få fara iväg till sol och värme och av koppling
Jag skulle helst vilja fara iväg med Jocke..Vi har varit tillsammans i över sex år och inte fått resa tillsammans..det fan skandal!
Men visst skulle det skulle vara kul och resa med famlijen också=)
Men det är bara önske drömmar..man får bara drömma om det!
Men får hoppas någon gång i livet kommer går bra för mig och Jocke så vi kan få fara iväg..

Just nu Önskar man att man hade mycke pengar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!