11/1

Jag har blivit så satans förkyld!..jag nyser å nyser å snorar..å huvudvärk har jag också!..Blää!..Jag tänkte att jag skulle kliva upp i tid och fara och springa på löpbandet men eftersom jag inte känner mig så pigg så skippar jag träningen idag..
Jag jobbar kväll idag med fast hal fem till halv tio=)..Skönt med två kvällar när man jobbar helgen..då får man sova ut och hinna ta igen sig specielt när man är sjuk..
Så har jag sms med min kära Skelleftebo=)..Saknar henne!hon är allt för go!..jag kankse far dit i slutet av denna månad och hälsar på..om hon inte far till sthlm..så får se hur det blir:p..hon börja bli rund om magen..Vill känna på bebis mage=)
Jag hade nu tänkt ta och diska å städa upp lite här hemma sen kankse jag tar ett varmt bad eller bara en dusch:p
Ha en bra Tisdag=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!