15/1

Min morgon har varit lite konstig:p..först säger jag fel namn till en pensioner sen höll jag på glömma en men tur man kom på det..så var min osäker på vissa saker å tänkte inte så klart så man kändes sig som världens dummaste..eller vänta de är jag ju:P..men fick bulla på fika så det gjorde hela mycke bättre:p
Så är det första gången jag skicka in nån på lassa..inte jätte farligt men ändå:p nu vet vart man ska ringa å vad man ska säg..haha:p
Har nu haft paus..eller ja jag har städa å diska..så nu är det paus:p men då är det inte så jätte lång stund man får vila innan man ska tillbaka och jobba...
Mitt hjärtat har fortfarande inte varit i form..haft lite ont å tungandad..men det är väl för att man är sjuk i anstänger sig..sen är det sviiin kallt ute..jäkla 30 minus..brr..man var alldeles vit när man gick till jobbet..
Ska nu snart äta kankse:p
I morgon hade vi tänkt gå på bio=) Så får se hur det blir...
Tjao !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!