19/1

dom här två dagarna har faktiskt varit super nice!..igår jobba jag till halv tre så var hem och städa å diska, det gamla vanliga..sen på kvällen så var jag på möte på tjej jouren å fick träffa Åsa som har fått barn..hon var ensam men det var kul å se henne..skönt å får komma bort en stund och fokusera sig på nått annat..å veta att man göra nå nytta att de kan hjälpa någon som har det svårt...det känns bra=)
Idag har jag också jobbat till halv tre..satt kvar en stund på jobbet det är så lätt att fastna där :p..jag diggar dom! Några ha smitt planer om å ha fest snart i slutet av februari:p..det hade varit svin skojj! får vad det blir med den saken..
Sedan ikväll har jag varit på vatten gympa..det var trevligt=)..vissa grejjer var jobbiga men kul när man får kämpa lite:p sen la man sig i bubbelpoolen=) kunde inte bli en bättre avslutning..ska köpa med spa nästa gång jag köper träningskort för då kan man utnyttja bastu å bubbel när man vill:p..
Dom är så trevliga som är där=)
Så hade en av dom vunnit massagen..å hon hade velat ha ansiktsbehandling så vi kom på att vi byter för jag vill ju ha massage=)..Så i morgon så tar vi med oss lotten på spinningen å byter:P...hehe..det kommer bli nice!
Så nu sitter man här alldeles trött å slut så fundera på att gå och lägga mig finns ändå inget att se och inget att göra.
God Natt !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!