22/1

Ja då har man jobbat en dag av denna helg:p...Men det är svårt och slita sig från jobbet även fast man slutat:p...Det är som roligt å prata eller svammla:p
Annars har jag inte hunnit med nå mer ikväll bara tagit det lungt..
Prata med Klotski telefon och prata med Marie på msn...Va fan säger jag bara! när det väl händer saker hemma i luleå så Är jag inte där..ÅÅ!!..jag hade så gärna vilja uppleva saker..haha..för alltid när jag är hemma så håller sig alla någolunda i skinnet..men när jag är borta då jäklar..Det är typsikt!
Jaja får väl hoppas det händer någon gång när jag är med:p
Så har vicky lagt in bilder sen nyår och nån från filmkvällen i våras eller nå sånt:p
haha..snacka om fylle bilder på en..Och med världens munsår..sååå vackert:p..haha..
Här har ni från nyår :






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!