29/1

Med mycke funderingar så vart det stanna i lycksele:p
Jag tog mig en promenad med Vanja=)..det var länge sen vi sågs så det var kul=)Vi gick sedan till dollar så kom jocke dit så vi till bolaget och sen frasses:p..Sedan kom Nicke hit å vi börja dricka:p...men folk var så tråkiga för alla skulle tydligen dricka idag på lördag i stället..men det hindra inte oss..haha..Men då kom allfall Fredrik och John hit å vi satt å drev med någon tjej som Fredrik ringde till...var aboslut bara oseriös! Sedan drog Jag, john och Fredrik till pubben jocke vile inte följa med för han mådde inge bra i magen=(
Å Fredrik stanna någonstans på vägen för surra med nå brudar och han var inte nykter för fem öre!..haha..
Nicke hade redan gått tidigare dit så han var där när vi kom..Så John satt å surra med folk och där försvann han för kvällen:p
Så jag var med Nicke och några andra..å Åström:p..gick sedan hem till en av dom och efterfesta..
Resten tänker jag inte gå in på..men det vart en konstig sitvation bara...
Men annars var ju kvällen bra faktiskt=)
Kom hem vid 3-4 någon gång..Så har förstört dagen med att sova..haha..men nu är jag människa igen..så nu har jag tänkt gå och duscha och göra mig i ordning för sen blir det dricka igen:p..hehe..det blir å fara till jockes lilla bror..men jag har inte bestämt mig om jag ska ut än..får se!
Det blir nog en pizza till middag idag..orka inte laga mat..haha å sen så blir mindre disk..haha
Men ha det gott alla!

Lite bilder från igår :




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!