Så Minns Jag 2010

Det är bara Klicka på bilderna så blir som större :p


var hem till Luleå och parta:p



Var hem till påsk



Hade Semster första gången i mitt liv=)Två veckor som gick så fort!Var i stugan och sen festa hemma i lule=)
Var på BodenAlive bland annat :p




Sen var jag på möhippa och lule kalaset=)





Jag var till stockholm på kurs med tjej jouren





Var på bröllop på världens bästa Vicky och Anders!




Var även på Dop och bröllop samtidigt det var Vanjas och Mattias och lilla Alyzia



Så hade Vicky å Anders fest för bara kompisarna=)





Har även fest i Lycksele Marie har varit hit=) och Stina och Klotski=)





Sen har jag även Varit till Min kära gumma i Örebro=)Hälsa även på Drugge en sväng=)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!