Till Er !

Som tar mig för den jag är
Som stöttar mig vad än
Som bryr sig om mig
Som frågar hur jag mår
Som skrattar med mig
Som torkar mina tårar
Som ställer upp för mig
Som alltid är där

Det är till er!
Till min fina familj
Till mina nära underbara vänner
Till min fina pojkvän
Till mina fina arbetskamrater
Också ni som ibland kommenterar så fina ord=)

Tack!




( å till er som skiter i en å som trycker ner en och behandlar mig dåligt, Ni är inte värd mig!Och jag bryr mig inte   ett dugg om er!)

Kommentarer
LADY J

Kunde inte komma in på din blogg igår och svara. Tack för din kommentarer som du då och då skriver, det betyder massor! Dom där frukostarna är SKIT goda. Värt att försöka. Man kanske inte gillar dem först men man blir helt fast till slut. Man är mätt 1-2 timmar och har energi! Kram

2011-01-24 @ 14:41:04
URL: http://ladyJ.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!