11/7

Nu är helgen över och den har gått super fort!

Mamma kom på fredagen vid halv fyra=) och som tur kunde jag flexa hem den tiden..så vi gick hem och sen tog bilen och handla lite mat=)..de blev köttfärsbiffar och spagetti..de blev en ganska sen en middag så sen resten av kvällen så såg vi film på tv:p

Lördag så gick vi till stan och vandra omkring och titta på massa saker: bland annat så titta vi på barn kläder..de känns super konstigt jag har nog inte förståt de än..Mamma köpte allafall en super gullig hel dress typ som var svart och kul och på baksidan var de en rosett, så fanns de en luva där de var tentackler eller var de heter..så man blir som ett litet bi..så söt den var! vi kunde inte motstå den...de fanns mycke gulligt men de är lite svårt när man inte vet vad de kommer bli för kön..men de är de som är tjusningen tycker jag:p..
Sedan var vi och fika på indo café=) Traska sedan hem och tog bilen till dollar och jysk och de..Shoppa lite saker på dollar:p å på Jysk köpte jag en Body=) min första body!..hehe..jag vet att jag kommer säkert få massa barn kläder men man vill som ändå köpa något själv..
For hem och gjorde plättar till middag=)..upptäckte att både mjölet och sylten hade gått ut..haha..men vi åt de ändå..å de var faktiskt gott=) inge  fel alls!..man jag slängde de som blev över..trodde vi skulle bli dålig i magen men ingen av oss har blivit de:p..Kolla sen på en film som vi köpte på dollar,de var flera delar men hitta bara två..åt godis å mådde gott=)

Igår söndag så gick vi till Ansia Campingen..å där var de 100 år sen jag var..haha..De var där jag och jocke träffade varandra för snart 7år sen<3
Gick och bada fötterna vid stranden..å vattnet var kallt!..haha..gick sen och fika på cafet som är där som inte funnits förut:p eller de kankse har varit där i flera år, jag vet inte de var så länge sen jag var dit..haha..
Mamma tog en macka och jag go fika=)men fick lite av hennes macka och den var super go! Traskade sen hem och jag tog bilen till jobbet och skulle kolla om jag fått nå fax av chefen,men icke!..jag har nämligen sökt utbildning och kom in=) och ska börja i Augusti..så ville som veta lite mer hur de kommer se ut..men de blir nog bra=)..Satt och surra ett tag och sedan handla lite potatis å så..när jag kom hem hade mamma börja smått med middag..å de blev kotlett sås och potatis=) de blev super gott!! så hade vi gjort typ som pizza sallad..den är så god! jag kommer leva på den ett tag..haha..gjorde ny idag:p
Så till efterrätt hade vi kladdkaka men inte riktigt..mamma trodde man inte hade mjöl i men när jag googla sa har man de..haha..men vi hade i lite harvegryn..den blev ändå god=)
Kolla sen på andra delen av filmerna vi köpt på dollar:p..vi var ganska trötta så vi sov sedan efter de..

I morse skjusa jag mamma till busstation vid nio..sedan for jag hem och sov nån timme sen=)
Sedan ringde Margareta och fråga om jag ville ha en sån där sitt grejj till bebisen..å de ville jag=)..jag vet inte vad dom heter, sitt stol eller ja vad vet jag..haha..For dit och surra:p
Nu sitter jag här och ska snart värma upp maten som vi gjorde i går..oj så gott de kommer bli!!
Min helg har varit jätte bra=) de har varit jätte kul och ha haft mamma här även om man tycker de är liite skönt att hon far..haha..ni vet mammor, kan va liiite tjatiga:p...men de har varit skönt och ha henne här..
Å sen har hon till och med städa lite i köket och diska åt mig..de  är inte dumt:p Lyx kallar jag de!..de är ju jag som borde skött allt:p
Men jag å mamma ses ju snart igen på ungifär en vecka jag vet inte riktigt vilken dag jag far än men vi får se:=)

Puss och Kram på er!


Från teknikens hus när jag var med anna=) tagen av henne:p



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!