31/7

Just nu sitter jag hos pappa=) De blir och sova här ikväll..För Jocke börjar skolan igen i morgon och jag har ingen bil och ta mig någonstans...
Så nu får jag inte se jocke mer än på en vecka=(..de känns lite jobbigt faktiskt att veta att han bara är nån mil bort och jag inte kan vara med han=(...men de ska nog gå bra ändå..vi är som van att va bort från varandra ett tag och de känns bra att kunna längta till någon..
Idag har jag bara slöa och tvätta:p
Ska snart bege mig i säng hade jag tänkt..jag ork inte sitta uppe så länge...

Nedräkningen är nära, På tisdag drar vi till Bulgarien=)))
Gu så skönt de ska bli!!!

Pappas dator är så förbannat seg!

Ha de bra alla så hörs vi=))



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!