14/6

Nu är de början på en ny vecka=)
Skulle ha jobbat hela helgen men eftersom Frid bytte med mig så fick vara ledig på söndagen och de var skönt och få sova ut=)..söndagen spendera jag med städa Heeela dagen..jag verkligen städa!..de vart så fint=)...Skönt och ha ett rent hem=)..sen var jag ute och sprang och resten av kvällen spendera jag fram för en film på 4an som sög!å så låg jag och åt godis..Mysigt faktiskt=)
Igår jobba jag hela dagen och sen så var jag ute och sprang igen..Och jag orka springa hela vägen denna gång..Snacka om nöjd tjej!..Tänk förra veckan när jag börja springa orka jag inte springa långt men sen fyra gånger senare orka jag=)..Mitt mål var att orka rundan..även om den inte var så jätte lång så var den jobbig när man inte orka:p...Sedan låg jag framför tvn å glodde runt och somna i soffan:p
Idag har jag varit ledig=)..De känns faktiskt konstigt och vara själv..De är så tyst..tomt i sängen också=(
Men de går bra=) kan vara skönt och komma i från varandra och få längta till varandra..Vi klara oss förra gången då vi bodde i från varandra i 2år så nå går de bra nu också..
Har också varit ute och sprungit och idag gav jag mig ut på en lite längre runda..klara inte riktigt springa hela vägen men de kommer=)
Har sedan tagit hand om mig själv..Fila fötterna och smort in dom..sen noppra ögonbrynen som höll på växa ihop..haha..jag nopprar inte så ofta och jag är inte bra på de men de är bättre än förut allafall:P
Sen har jag varit på tjejjours möte=)Då vi mumsa i oss melon, Hur gott som helst!!
har även hunnit tvätta idag=) man är ju efektiv!haha
Så nu sitter jag här och är allmänt slö! tänkte packa också sen:p
Har varit och hämta ut biljetterna till farmen på lördag=))) Satan så jag längtar!! Så jäkla kul de ska bli!!!!
Har fått hem mitt mobila bredband så jag kan ha internet på datorn när jag sitter på bussen..men de är inte lätt man fattar inte så mycke..jag hoppas jag lyckas få i gång de..men tänkte jag skulle göra de i morgon kväll:p
I morgon är de möte så då jobbar jag 11-21:30.. Så hinner inte göra allt för mycke i morgon:p...ska fixa med mig middag i morgon på jobbet också hade jag tänkt..
Nä nu ska jag glo på tv
Ha en trevlig kväll=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!