Behövs ingen rubrik




Jocke tvinga mig i Måndags att springa å köpa ett test..ja som bara okej men de är inge..
Gör de och ser postivt..Jag sa högt på toan Chrap! Ringde till Jocke å sa som de var..de vart lite tyst i telen men jag vet att han är överlycklig som tjatat så länge..haha:p
Jag kunde inte tro de! Så var tungen köpa ett till igår och även de var positivt..Hela kroppen pirrade!..
Så idag for jag till barnmorskan som tog ännu ett test och de tog inte änns en minut så såg hon att jag var gravid.
Jag Gravid! Helt krazy!..Jag kan inte fatta de än!..dålig timing, jocke pluggar och jag ska resa utomlands å hade tänkt festa..men se du de blev de inte!
Och självklart så ville jag och framför allt Jocke behålla de=)
Haha..Vi som prata om när vi skulle ha barn å jag sa men när jag är 25 är en bra ålder..å så typ en vecka efter min 25års dag..Helt sjukt!
Men jag hade ändå mina aningar fast jag valde som stöta bort dom..
Mina bröst har ömmat som fan!Jocke har knappt fått röra mig..Jag mår illa å har ingen aptit alls!..Jag äter några tuggor av maten sen måste jag vänta..Och jag är Otroligt trött!
Från början tänkte jag som nä inte nu..men nu tänker jag mer som de blir som de blir och jag är glad=)
Dom personer jag sakt de till har blivit så glada=) och de är jätte kul att alla värkar positiv...
Sen om vissa kankse inte tycker att vi borde skaffa nu får ju tycka de...Men de är vårat val!

Ps. Ni som läser min blogg som säkert inte är så många skriv inget på facebook är ni snäll, inte än för jag har som inte sakt de till alla.

Kommentarer
rebecka

Åh vad kul för er, Jätte stort grattis:) När är du beräknad?

2011-06-29 @ 16:38:53
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Helena

Känns helt overkligt än så länge att min fru är gravid. Men OJ så roligt! :)



Är så glad för eran skull <3 Love you!

2011-06-29 @ 22:10:16
URL: http://justbambi.blogg.se/
Lina

Grattis!:)

2011-06-30 @ 11:14:45
URL: http://improveme.se/linow
Sophie

Grattis Tellan :) Glad för din skull. Kramisar

2011-07-13 @ 15:57:32
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!