Helgen

Helgen har varit helt fantastiskt kul=)

Jag åkte på torsdag=)..efter mycke vägarbeten men kom till fram till slut vid nio..När jag kom fram så möttes jag upp av klottan=)..Och vi tog en Max dejt:p..oj så jag ha längtat efter max!
Efter de for vi och plocka upp min kära bror=) och vi var i stan och for till en kompis till brosan där drack vi öl och sedan gick vi till båten men där var de dött..Så vi prata med vakten lite..vi prata om vårdadklädsel..Till exmpel så släpper dom inte in någon med foppatofflor, kamoflagebyxor och väst..De är helt sjukt vad dom har för relger!
Sedan drog jag och bror hem och sov hos morsan:p
Höll på garva ihjäl mig! för brosan skulle kliva upp och kuta till toan..jag låg på golvet bredvid så han ramla som på mig..sen inne på toa hörde jag en jätte smäll, jäkla tavlorna vibbrera..haha..Jag hörde att någon ojja sig lite sen efter fem minuter kommer han ut och bara står och tittar runt..jag tittar runt och frågar vad han håller på med.."jag håller på slå ihjäl mig själv"säger han..Då alltså hade han ståt på ett ben för jag skulle skölja av foten i hand fatet och de kom vattnen på golvet och givet halkar han på de...hahaha..fy fan vad kul! ni skulle ha hört smällen..Skrattar lite nu när jag skriver de:p


På fredag var man trött och hade en person som terror ringde sen åtta..till slut så ringde jag upp vid elva:p de var Anna..Så söt!då säger hon " man måste ju vara först om man ska boka nå med dig"=)
Så vi bestämmer oss för att äta lunch..å klottan följde även med=)..Vi åt kina bufé, super gott!! och Anna bjöd mig som födesledagspresent..Tack älskade vän<3
For sedan och träffa micke ett tag för att sen gå till stan och vi for och boka resa alla sammens=) Äntligen! fick även träffa min älskade Tove som hade kommit till lule<3
Sedan drog jag hem till mamma och åt och sen blev de dricka mer alkohol hos Ida=)..Där jag träffa min gamla chef bobbo och de var jätte kul och se han=)..Han är grym!
For sen runt lite på stan..först på de nya stället som heter Nova och sen Allstars=) De var en trevlig kväll!

Lördag vakna jag upp med huvudvärk!..Drack två glas mjölk och åt jordgubbar å gick å la mig igen..nästa gång jag vakna upp mådde jag så jävla illa! till slut fick allafall spy..å spydde upp jordgubbarna..Yes! bra start på födelsedag tänkte jag..men mådde sen efter de super bra nån timme sen börjades igen..satt på toa ett tag men fick inte upp nå..men lyckades till slut må bättre=) så kom Maja och pappa,Maria och lilla syster=) sedan kom min farbror med sin sambo och min kusin och de var JÄTTE kul!Visste inte att dom skulle komma..så de var så kul och se dom=) Så vi prata och skratta i massor..Min familj är ju för bäst!
I present fick jag lite kläder, pengar,smycken och presentkort=)jag vart jätte nöjd med allt!
Fick i mig lite mat sen och så kom Helena in till stan och vi for och hämta upp Anna och sen drog vi till Boden..Där vi först var hos Marie och drog sen vidare..sen blev de farmen och då dansa vi och skrek oss hesa till drängarna..tyvärr stanna vi inte för länge för storebror ville hem..inte riktigt hans stil men jag är glad att han kom med för min skull=)
For sen och käka på max i lule=) så for jag och Jocke ända till pite och sov..Så fick jag se hur jocke bodde..å den var jätte fin lägenheten=) Men de kändes konstigt för jocke brukar ju bo med mig..kändes nästan som man åkte hem till någon okänd..

Söndag låg vi hela dagen å myste sedan lämnade jocke av mig=( å de kändes konstig!..Drog en tår på bussen..jag ville bara stanna kvar!Man känner verkligen vart man hör hemma..
Kom hem 0:00 och vara mycke trött..men kisse han var så lycklig när jag kom hem=) så jag pussa på han jätte mycke och så sov han med mig

De var min helg=) helt underbar!..Tack alla som var med mig helgen och som firade min födelsedag=) Jag älskar er<3
Tog inga bilder på farmen men dom som gjorde ska skicka till mig:p
Här är bilder sen fredag allafall=)




Kommentarer
Ellen

Hejsan! Vi har samma design :D men hur får du Om Mig o bild ...? De har inte jag :O?? :(

Blir glad för svar!

2011-06-23 @ 23:52:28
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!