10/3

Idag har man jobba till halv tre=)..när jag kom hem såg jag på bigbrother och sedan gjorde jag middag..det blev spagetti och köttfärsås..den gamla klassikern..haha!
Å Jockes lilla syster höll på skrämma skiten ur mig!..ja å jocke..som sakt är det inte ofta någon kommer till oss å när det plinga på dörren vart jag helt paff..jocke gick och kolla i kik hålet men han bara ryckte på axlarna å sa "jag vet inte vem det är"..å de ville inte ge sig..sen hörde jag en röst som sa Jocke å sedan hörde jag vem det var..haha..ganska komiskt:p..så vi fick ett inbjudingskort till hennes 20års dag då är jag ledig=)
Sedan for jag och träna fys..å det var jobbigt!..haha..har man hållt upp en vecka så försvinner orken fort:p..men det är bara å kämpa så det ryker!
Det är konstigt man tränar å tränar men man blir inge smalare..mitt jäkla fett som är på sidan å ölkaggen kommer aldrig försvinna!..Eller så får man hitta en ny diet...får svälta eller nå..nää det pallar jag fan inte!..nä men man kankse borde ändra kosten det är nog därför man aldrig blir smal, vad vet jag!

När man minst anar och väl behöver någon vän så ringer det nån=) Ja Hon ringde igår när jag låg och sov men det gör ingeting..jag behövde bara höra någons röst..Marie min älskade vän!..Du är så duktig som har måla och tapetesera själv=)

Klotski hade tänkt komma till Lyckele i helgen å det hade varit kul som fan!!..men han kom på det nu ikväll så får se om det blir nå om han kommer eller ej...Det märker jag i morgon..haha!


Jag är stolt Luleå fans just nu!..Andra raka segern mot djurgården..Fan så bra!!
LULEÅ SHALALA LULEÅ SHALALALA !!!!

Nä nu ska jag ta den dush sen blir det sängen upp å jobba i morgon men sen halv ett tar jag helg..Skönt!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!