15/3

Jag har min lugna vecka i veckan:p..så har varit ledig igår och idag=)..Igår så följde jag Älskling till läkaren där han fick prata med en läkare och sen ta prover..Ja han prata inte så mycke utan titta på mig å jag prata..haha!
Men de gick bra=) svar på proverna får han sen..Så får han bestämma vad han vill göra..men det blir säkert bra=)
Sedan var vi på dollar och handla en massa saker..man kan inte gå på dollar tore å inte köpa nå:p
Så tog vi ann städning..så for jag å träna step up en timme och sedan blev det film och mys<3
Idag har jag inte gjort ett skit!..jag orkar inte!..ja jag har diska å städa men inte mycke mer..gick ut på ballkongen en sväng..Det är som trist när man inte har någon att vara med så då har man ingen motivation..
och nu är det eftermiddag och Jocke kommer hem snart och det blir middag..
Sedan är det möte på tjej jouren=) så där kommer kvällen gå åt..
Jag har mina två jour veckor nu=)
Där har ni mitt tråkiga liv
Fan ska skulle fan platsa i Bigbrother!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!