9/3

Igår var det nationella kvinnodagen och Semeldagen..Som började med att jag jobba till kvart i tre..å Svin trött har jag varit!..Sedan till middag blev vi bjudna på bruna bönor och fläsk hos Åsa, Och en semla sedan..satan så gott de är!..Kl sex så var jag på igto eller vad det nu hette..där vi från tjejjouren var..där hade dom fika och en tjej som heter Olivia som sjöng..hon hade gjort en låt på bussen..Helt Fantastiskt!..duktig på sjunga också!
Men jag var inte så jätte social eller kände mig taggad..var så jäkla trött!!..så när jag kom hem satt jag vid datorn en stund och sedan i säng..
Idag har jag jobba till tolv..En bra dag=)..vi hade möte..eftersom Chefen var sjuk mötesdagen som vi skulle ha så tog vi det nu..Sedan drog jag, Jonas och Anders och käka lunch..det var himla gott!..blev sedan hem skjusad..snacka lyx!haha..så jag sov nån timme och sen har jag städa här hemma..
När Jocke sluta så var vi och handla..så blev det korv och bröd till middag..Mums!!!
Sedan har vi bara myst!
Nä nu ska kolla runt på nätet å kolla om det finns nå å se:p


Detta hängde på ytterdörren när jag skulle fara till jobbet i morse
Han är för Underbar !

Kommentarer
Marlene Zufic

Underbart=)

2011-03-24 @ 23:56:47
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!