Andar och övernaturlighet

Jag satt och prata med en arbetskollega en dag om just andar och sånt..Och jag blir så fasinerad av det!..
Ni får ju tro detta eller ej som jag skriver de upp till var och en.
Hon berätta bland annat att när hon bodde i sitt förra hus så gillade hon inte och duscha..hon kände sig obekväm och sen så var hon öppna hon toa dörren flera gånger..det var som en skjut dörr och kolla fram och tillbaka i korridoren..
Så lärde hon känna en kvinna som bruka massera henne som kom hem då..Och när hon passera toan fråga hon henne "känner du dig obekväm när du duschar"..hon blev ju svin paff för hon hade ju inte nämnt nå innan...då frågade hon om hon brukar titta ut ofta genom toa dörren å det gjorde hon ju..Då sa denna kvinna att det hade bott en man tidigare i detta hus som brukar stå och kolla på henne..och denna man var alkolist så han vanka fram och tillbaka i korridoren..Alltså hade hon sett denna man utan att vet om det..Det är läskigt!
Jag har själv upplevt saker..som när jag har duscha så har det kännts som om någon tagit i håret och när jag sover så har jag som vakna för att jag kännt att någon stått och titta på mig..å katten har nån gång blivit rädd och stirra hur länge som helst i sovrummet..det är helt sjukt!
Har ni aldrig upplevt nå märkligt??
Sedan så hon mer att till exempel när man drömmer som kan vara helt sjuka ibland så är det som man återupplever från sitt tidigare liv..men det är bara det att inte vi vet om det..Alltså hon tror på att vi åter föds...Så dom som är dumma och gör jävulskap är en ny själ som inte kan så mycke...
Ta till exmpel att varför klickar du med vissa människor och inte med andra?
Ja tänk då att i ditt förra liv så kankse du var nära denna person..Alltså om du å din mamma dör och återföds så träffas ni igen men som en anna relation..
Hon facinera mig det hon sa till mig..jag har tänkt på det länge det hon sakt..å jag tycker det är helt sjukt!..å det låter ju rimligt..Men hon sa även att det är bra för henne å tro på det annars kankse människor man är dum i huvudet..haha
Men har man inte upplevt det så tror nog inte folk på detta..Men jag tro fan på det!För just man upplevt saker som man inte kan förklara..Jag vet en gång när vi var liten..jag kom fortfarande ihåg hur de huset såg ut..vi åkte typ på bil semester tror det var stockholm..så åkte vi förbi ett hus..ett stort gult hus med vita knutar och övervåning..jag känder igen detta hus så jäkla mycke..jag var helt säker på att jag varit där..Det är jäkla sjukt!
Men vem vet jag kankse bodde där i mitt förra liv:p
Ja man kan grubbla och fundera länge på detta!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!