En Vän

Det finns en vän som jag nästan aldrig skriver om..men ofta stoppar upp en bild på..Men denna vän behöver få lite creed han med!..
Det är ingen mindre än Anders=)..Vi som fyller på samma dag..det är är lite coolt!haha..Han är verkligen en snäll kille och väldigt omtänksam..Jag tänkte på det här om dagen..När vi for och åkte snowboard när jag var i lule sist så märkte jag vilken god människa han är..
Han åkte före mig i liften sen efter lite mer än hälften av liften hoppar han av..såg sen att han hade en skida i handen..tänk ingen annan brydde sig om det..men han åkte ända ner för ge skidan till en stackare som tappa den..
Sedan så var det en kille som skulle hoppa men så ramla han..så for Anders fram och fråga hur det gick..
Han är vänligheten själv!..Han fick den godheten inte jag fick..haha!
Det är kankse inte världens grejj han gjorde men det visar på hur mycke han bryr sig om andra och hur hjälpsam han är..
Så har han en fin fru också Vicky=) Dom är som gjorde för varandra!
Jag ville bara uppmärksamma denna fina vän
Fortsätt så Anders!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!