Helgen

Denna helg har varit så kul!!
Mina älskade lulebor kom hit=)...Klotski,Magnus,Ida,Marie och Nille=)
Dom kom ganska sent på fredag kväll men dom kom då fram till slut allafall:p...Så vi drack å snacka..ja tog det lugnt..ja jag hade tänkt de..men de blir de aldrig när dom är här my friends:p..men var inte allt för hårt allafall..
Så lördag när vi vakna så drog vi på frasses och käka frukost och sen for vi på hotellet på spat..å bubbla bubbelpool basta och drack öl..det var så skönt!..Nille,Nicke och Jocke ville inte med så dom gjorde annat..
Sedan kolla vi hockey som vart i besvikelse=( vet inte vad som är med lule!...men vi fick i oss pizza å sen var alla igång igen..:p..vi sjöng dansa och prata..mina kära arbetskollega Maria och hennes karl Micke kom så det var super kul!
Drog sen till hotellet..det var ändå lite folk där:p..vi dansa å så träffa jag yttligare en arbetskollega, mina kära privata frisör, Anna=)..träffa annat trevligt folk..så det var kul=)..Det bara tråkigt att vakterna är som hök efter alla som dricker man får inte ta med dryckerna någonstans..det är löjligt!Men det var en kul kväll=)
Igår så var många trötta och en del bakis..haha..jag var lite seg men det gick över ändå:p
Vi gick till knuten å käka pasta till middag..satt å prata å dega hemma i soffan..sedan for dom hem=(
Det blev så tyst och tomt när dom for=( ...Jag saknar dom redan!..Kom tillbaka!
Men jag har haft en jävligt kul helg!
Tack alla! Älskar er i massor!
Du skulle ha varit med oss..fy så skojj vi hade haft de!..Du hade fått skratta så mycke!..men det gjorde du väl säkert=) Men du var säker med oss hela tiden men vi kunde bara inte se dig..



Några bilder sen helgen :

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!