Helgen

Vistelsen hemma i lule var som vanligt underbar!

Jag fick flexa i torsdags så jag var inte så sent i lule..Det känns skönt att det blivit varmare och snön smälter på vägen då kan man köra lite fortare..haha..När jag kom fram så blev det middag hos mamma..Plättar vart de=) *mm*..så kom klottan(Klotski)..jag har börja han kalla han de..jag vet inte varför:p..i allafall så skjusa han till g-stad och jag fortsatte till Boden till marie..vi satt och snacka, åt godis och såg bigbrother å massa andra sjuka program..hehe:p..så sov över där..vi hade så mysigt!

På fredagen blev vi väckt av klottan..Morr!Så det vart inte så mycke sömn..hehe..vi for ner på stan och åt frukost på dagobert och sen gick på stan..jag köpte för mitt presentkort på hm, de vart en klänning, tröjja och en bh=)
Sedan prova vi massa kläder på lindex..haha..satan så mycke vi hitta!..jag blev kär i ett par baggy jeans men vart för snål..haha..men köpte ett par silver leggins på rea=)..å marie köpte en klänning och leggins, så vi vart nöjd!
For sedan på bolaget..å sen drog vi mot lule=)for till mamma och dusha och gjorde i ordning oss..sedan skjusa snäll anders oss till Helena=)..hon fyllde 25..Grattis bejb!..vi åt tacos å drack..prata i massor!..Dom sminkade helena å så valde jag kläder till henne..å så blev jag sminkad av Vicky..Sedan blev det ut gång på olivers=)
När jag står och betala så kommer en vakt typ i 50års ålder..å vräker han ut sig.."Vad fan är det här, Har dagis brunnit ner"..jag bara titta på han..å tjejerna i garderoben fnittra..så jävla arg jag vart!!..jag sa inget eller nå..men jag hade så gärna velat slagit han i anisktet, Jävla Idiot!!..Man säger fan inte så där till sina gäster/kunder..Hade tänkt ringa och klaga dagen efter..men ides inte:p..Tönt vakt!..Sådan som inte blev på polis:p..hoppas han får stryck nån dag!..nä men vart så arg!..men det förstörde inte min kväll..vi dansa och hade det kul=) det var mer karlar ute..haha..men jag hade svin kul!! Mina bästa tjejer!

På lördagen så blev det bräda med grabbarna=) klottan,anders och anders..jag var lite nervös för att hur det skulle gå..haha..har som inte åkt på ett tag..men det är som att cykla kan man det en gång så sitter det i !
Så det var så kul!
Fick bäst kommentaren : "Tellan du är som en riktig pojkflicka"..haha
Sedan så åt jag och Klottan palt hos mamma..fan han har ju tjata om han vela ha palt hur länge som helst!..Nu blir han tyst ett tag..haha..men det är ju gott!
Sedan duscha vi och gjorde oss i ordning..tog oss en öl och snacka..trodde vi fick komma på en fest men det fick vi tydligen inte göra=(...så vart som desperata..men så kom Anders dit å så stod vi ut å snacka med Nille och trond..så det blev förfest hos stina för sen dra till Allstars men där var det tusen meter kö så vi drog på heros..men där kände vi oss inte välkommna..vakterna bara glodde på oss hela tiden..kände oss grmt uttittad..så vi gick tillbaka till Allstars men fortfarande kö men mindre..så jag valde gå hem till mamma å sova dom andra for på var sitt håll..vi skulle ha farit ut tidigare..men jaja..den var ändå okej kväll ändå=)

Söndag låg jag bara framför soffan å såg tv..man var ganska seg..det har inte varit mycke sömn i helgen..
Senare så for jag å stina å käka på max=)..for sen på kvantum handla två filmer..så vi åt popcorn och såg på yesman..för jävla kul film:p
Sedan drog jag till pappa å prata å sov där..

Nu är jag hemma i Lycksele igen..är så jävla trött!..fatta inte hur jag ska orka jobba..Blää!inte taggad alls!men jag piggnar väl till:p
Har kisse framför mig som sitter på skrivbordet..Å är så nöjd att jag är hemma:p
När nu ska jag dra till ica å köpa middag sedan blir det å jobba..

Tack Alla för i helgen!
Jag Älskar er alla, Ni skulle bara förstå hur mycke ni betyder för mig!

(Bilder kommer sen)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!