Jag Skriker !

Jag håller allvarligt på bli Galen!!..Jag klättrar snart på väggarna!
Jag en person som gillar att ha många bollar i luften och kan lätt bli rastlös!
Jag har nu varit ledig i fyra dagar och jag håller på bli tokig...jag brukar inte vara så här men jag orkar fan inte längre!
Ska städa och diska och tränar..Ensam!..Jag hatar ensamhet!
Jag vill ha tillbaka mitt gamla liv!
Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem..
Å när man inte har annat å göra så sover man..å då blir man svin trött för att man sover för mycke så har man ingen ork eller nå motivation till någonting!
Jag vet inte hur länge jag orkar detta liv!
Jag vill här i från Nu!!
Ja ni kankse tänker ja men du har ju Jocke..å det är ju sant..men han jobbar dom dagarna å jobbar han inte så spelar han bara...Jag håller på bli galen på han med!!!
Hjälp mig någon snälla!
kan ingen byta liv med mig för en dag!
Tur man får jobba ikväll kommer man kankse på andra tankar..
Vissa klättra på väggarna av att dom har för mycke och göra medans andra som jag klättrar för jag har för lite..
Jag vill bara lägga mig i ett hörn och vakna upp när det blir bättre när man har nått att göra..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!