Mamma

Hon är fantastiskt min mamma..Tyvärr säg man allt för sällan att jag uppskattar och älskar henne, men det ska ändras på!..Hon borde få lite mera creed ändå..Hon är omtänksam och tänker på alla..men det är inte alltid hon får uppskattning från människor och det är mycke synd...
Men det finns ändå dom som gillar henne=)..Många av mina vänner har varit till henne..vi har festa och folk har sovit där och vissa har ätit där..å till Tove gumman har hon som varit "extra mamma"..hon välkommnar alla=)
Hon är givmild nästan för givmild ibland..:p
Hon gör bäst mat!
Hon är en väldigt självständig kvinna..Hon har levt ensam i många år..visst hon har haft en del karlar..tyvärr har det in funka med någon=( ..så har hon haft oss barn..men hon ville att vi skulle få bo kvar i huset med pappa efter dom skilt sig..å bara det måste ha varit jobbigt för henne å vara borta från oss..sedan nu har hon sina barn som flyttat från staden..en i Norge och en i Lycksele..Hon är nästan helt ensam..Ja nästan!men hon klarar det bra=) hon har sina vänninor..hon har sin pappa som hon sköter om ibland..å förut när mormor levde så sköt om dom bägge..
Hon är en stark och bra kvinna som aldrig heller gnäller om hennes sitvation
Jag älskar dig i massor mamma!
Och en dag kommer jag hem å då ska jag ta hand om dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!