18/5

Vilket skit väder de har varit! Man har inte velat vara ute=(...
Igår så jobba jag till kvart i tre och sedan på kvällen så hade jag möte på tjej jouren..vi var bara två stycken de kändes ju lite lite..men vi snacka om massa annat :p
Idag har jag bara jobbat till tolv..Skönt!..Jag har haft sån huvudvärk idag så inte sant! Så när jag kom hem så la jag mig i soffan och sov ett tag..vakna sedan och passa på och diska..sedan var vi och handla..för kyskåpet ekade tomt med sin öl , ägg och yogurt som gått ut och jag har fortfarande inte slängt den..haha:p
Men nu så är kylen full med godsaker igen=)..
Ikväll har jag och jocke varit på bio och sett premiären av nya pirates of caribbien i 3D..Den var okej men inte lika bra som dom andra..jag och jocke kunde som inte sätta fingret på vad de var..den kändes bara inte hänga ihop med dom andra filmerna..men jonny depp var då lika tokig och rolig som vanligt:p..jag bara älskar han i denna roll...han är ju så satans het när han är smutsig pirat! I like it !
Nä nu hade jag tänkt mig och gå och lägga mig..Känner mig inte helt pigg idag..
God Natt !


Kommentarer
Frugan

Jo den ställer ju upp för sin vän och försöker återuppliva den. Men så sorgset då det inte går :(

2011-05-19 @ 23:30:22
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!